THE EFFECT OF PRODUCT QUALITY ON CONSUMER SATISFACTION OF DAIRY COW MILK IN KSU KARYA NUGRAHA, KUNINGAN REGENCY
DOI:
https://doi.org/10.36423/hexagro.v8i2.1519Abstract
This study aimed to determine the effect of product quality on consumer satisfaction of dairy cow's milk at KSU Karya Nugraha, Kuningan Regency. The research method used is a descriptive approach with quantitative research methods. The sample used was 96 respondents, who took the sample using the lameshow formula. SPSS V.26 Software for Windows assisted in this research. The results of this study indicate that KSU Karya Nugraha's product quality is good, KSU Work Nugraha's customer. satisfaction is reasonable, and product quality influences customer satisfaction at KSU Work Nugraha.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Lati Sari Dewi, H. Agoes Hari Edy Wibowo, Asep Saeful Falah, Willy Adam Hermawan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
- Seluruh materi yang terdapat dalam situs ini dilindungi oleh undang-undang. Dilarang mengutip sebagian atau seluruh isi situs web ini untuk keperluan komersil tanpa persetujuan dewan penyunting jurnal ini.
- Apabila anda menemukan satu atau beberapa artikel yang terdapat dalam Jurnal HEXAGRO yang melanggar atau berpotensi melanggar hak cipta yang anda miliki, silahkan laporkan kepada kami, melalui email.
- Aspek legal formal terhadap akses setiap informasi dan artikel yang tercantum dalam situs jurnal ini mengacu pada ketentuan lisensi Creative Commons Attribution-ShareAlike (CC BY-SA).
- Semua Informasi yang terdapat di HEXAGRO bersifat akademik. Jurnal HEXAGRO tidak bertanggung jawab terhadap kerugian yang terjadi karana penyalah gunaan informasi dari situs ini.